فهرست

نقل و انتقالات اعضای هیات علمی

         جهت نقل و انتقال اعضای هیات علمی ، درخواست حذف و انتقال اعضای هیأت علمی در سامانه علم سنجی توسط کارشناس مسئول اداره علم سنجی دانشگاه و در قالب فایل اکسل با نام Remove-ISID ،به واحد علم سنجی وزارت بهداشت ارسال میگردد.

          برای این منظور، پس از بررسی و مطابقت لیست اعضای هیأت علمی دانشگاه با لیست دریافتی از معاونت آموزشی دانشگاه، چنانچه اسم هر یک از اعضای هیأت علمی به دلایل مختلف از جمله تسویه حساب یا انتقال از لیست دریافتی از معاونت آموزشی دانشگاه حذف شده باشد، پس از هماهنگی با کارشناس آموزش و دریافت علت حذف، درخواست حذف از سامانه علم سنجی به همراه ذکر دلیل و با تکمیل فایل اکسل از طریق ایمیل به واحد علم سنجی وزارت بهداشت اعلام میگردد.

          کارشناسان وزارت بهداشت پس از دریافت ایمیل اقدام به حذف یا انتقال پروفایل فرد مورد نظر در سامانه علم سنجی می کنند.

        -  به منظور انتقال پروفایل اعضای هیأت علمی در سامانه علم سنجی به دانشگاهی دیگر در زمانی زودتر از بازه به روزرسانی لازم است ابتدا اطلاعات عضو هیأت علمی از قبیل نام و نام خانوادگی و دانشگاه مقصد از طریق ایمیل، تلفن و یا مراجعه حضوری، به اطلاع کارشناس واحد علم سنجی دانشگاه رسانیده شود. پس از بررسی درخواست و تایید معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر انتقال عضو هیات علمی، فرم انتقال توسط کارشناس اداره علم سنجی تکمیل و به واحد علم سنجی وزارت متبوع جهت انتقال به دانشگاه مقصد ارسال میگردد.

 

         - اعضای هیأت علمی حاضر در سامانه که به افتخار بازنشستگی نائل میشوند، تنها وضعیت استخدامی ایشان در سامانه علم سنجی توسط کارشناس علم سنجی دانشگاه به حالت بازنشسته تغییر می یابد و حذف از سامانه علم سنجی در مورد این افراد صورت نمی گیرد.

دریافت فایل PDF

واحد علم سنحی دانشگاه علوم پزشکی بابل